Σάββατο 7 Μαΐου 2011

φωτογραφος, στο ναο της κολασεως

....δεν εχω ιδεα που αρχιζει και που τελειωνει η κολαση..
παντως εκει, υπηρχε μια μεγαλη ταμπελα ''ΓΟΥΕΛΚΑΜ ΤΟΥ ΧΕΛ''..μα ισως ηταν παραπλανητικη
ενα πλασματικο οριο,για να νιωθουν οι απ εξω ησυχοι και τυχεροι..τουλαχιστον εως οτου ερθει η σειρα τους,να περασουν μεσα..
περνωντας την πυλη, ενιωσα σαν να βρισκομαι σε ναο..
κι ολοι γυρω μου...αναμμενα κερια
''βρισκεσαι εδω για να φωτογραφιζεις..οποτε ξεκινα..'' μου ειπαν..
και ξεκινησα..εχοντας ακομα την αισθηση,πως βρισκομαι σε ιερο..
τοτε, με γραπωσε μια γρια κολασμενη..
η σαρκα μου υποχωρουσε στα νυχια της...εσταζα..κι αυτη ουρλιαζε βοηθεια..
με ειχε αιχμαλωτισει..
..κι ημασταν ενα, εγω κι η γρια..την κοιτουσα υπνωτισμενη,ωσπου ηρθαν και την ξεκολλησαν απο πανω μου
''εξω..'' μου φωναξαν ''δεν θα αφηνεις κανεναν,να σε γραπωνει..''
''οταν δεν υπακουν στη σταση που τους υποδεικνυεις,για να φωτογραφησεις..θα τους γραπωνεις εσυ,οχι αυτοι...

κι οταν φωναζουν..εσυ θα φωναζεις πιο δυνατα..''

''μα φωναζε -βοηθεια-'' ειπα..
''θα απαντας -σκασε-''ειπαν..
ειναι απανθρωπο, ζωα...σκεφτηκα
μα δε μιλησα
στην τελικη,εγω ειχα αποτυχει..ενω τα ζωα,εκαναν τη δουλεια τους αποτελεσματικα.
κι ειχαν δικιο..αν ηταν να στεκομαι απραγη και να κοιτω σαν χανος,ημουν αχρηστη
κι ηταν η πρωτη φορα που δεν εφυγα..
κι εγινε η πρωτη φορα που λατρεψα να υπηρετω..
κι εγινε η πρωτη φορα που βρεθηκα ανικανη να θυμωσω...

κι εγινε η πρωτη φορα που βρηκα κηπο, σε τριτο οροφο..

κι εγινε η πρωτη φορα που βρηκα κατι να αξιζει..και να θελω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: